Lördag och söndag.

Hejsan hoppsan!
Förlåt för att jag inte bloggat. Är as trött och tänkte bara berätta lite fort vad jag grejat med i helgen.
Igår, lördag hade jag "släkt kalas" eftersom jag fyllt år sedan på kvällen drog jag och Linn till edet och mötte upp Emelie, vi drog till Schlosser och festade lite granna, mycket trevligt, träffade så mycket folk jag nästan inte träffat på drygt ett år, om inte mer! Kul hade vi i alla fall. Kom hem rätt tidigt dock, eftersom bussarna går som dom går.
Linn och jag.
Blev inte så mycket bilder tagna från min sida igår, snodde denna av Emelie.
Idag, söndag sov till halv ett. Fixade mig lite granna, sen kom Jonathan och hämtade upp mig och Linn, vi åkte in till stan och hämta Marcus och Carl för att sedan köra lite gokart, de kan ha vart det roligaste jag gjort i mitt liv alltså, fan va skoj de va! Sedan blev det en tripp till Liseberg, spelade lite och gick gasten som jag blev tvingad till, HATAR DEN!
Så nu vet ni vad jag grejat med i helgen. Hörs imorgon, är som sagt dö trött och vill bara gå och lägga mig.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0