GORBYS!!

Ville egentligen ha Billys, det är mycket godare. MEN DET FANNS INTE! :(
Idag har jag gett mig själv ledigt för att komma ikapp med skolarbeten, jag är så sjukt skoltrött och vill bara pissa på skolan. Men idag ska jag göra klart ca 3 inlämningar har jag bestämt mig för!
Innan jag pluggar skiten ur mig ska jag sätta på en film, Iren Huss, har blivit helt beroende av dom. Dock är det den sista filmen jag ska se nu. Vi hörs senare!
extremt ful bild men vem fan bryr sig. äter i sängen gör jag också, fräsch tjaaaj.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu börjar juleafton närma sig allt mer, vad är det bästa du vet med julafton? :) Kraaam

2011-12-08 @ 19:33:17
URL: http://shaakeit.blogg.se/
Postat av: Fatma - JULKALENDER

Vad tycker du om trailern till filmen The Grey? :)

Postat av: Sandra

Tack detsamma sötnos!

2011-12-15 @ 23:13:19
URL: http://saandriiiee.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0